Ferietid :)

Vi nyder i den grad ferien på kreta. Der er gået 6 dage og tiden flyver godt nok afsted. Men den er fyldt med gode oplevelser.

Vi ankom natten mellem søndag og mandag, og var i seng omkring kl 2.30 (lokaltid) og skulle op og skrive Sofia ind i Bamseklub kl 9 næste morgen, hun var dog faldet i søvn tidligere, så det var ikke helt så slemt for hende 🙂 Vi bor på et blue village hotel, og her er skønt, dog lidt mange mennesker, son især mærkes nede ved poolområdet hvor man også kan spise mad, vi har dog valgt at spise morgenmad i lejligheden og frokost lidt som det kommer.

Eller så nyder vi bare at bade det meste af formiddagen, bamseklub fra 14-16 og ude og spise om aftenen. I onsdags tog vi MEGET tidligt afsted og gik Samaria kløften. det er en dag hvor man starter kl 4.50 og vi var hjemme kl 21. laaang dag, men skøn. vi gik ud i kløften kl 7.20 og var igennem på 5,5 time, herefter stod den på afslapning ved den strand/by der ligger, og så lige 3 timers transport hjem, det er lidt hårdt, men bestemt turen værd. jeg har så har en noget voldsom vabel på min lilletå, men det er heldigvis i bedring. Til gengæld har vi begge været noget stive i stængerne de sidste dage. Sofia hyggede med mormor og Bjarne imens.

Igår tog vi i vandland med Christian, mens de 2 “gamle” blev ved poolen og slappede af. vi havde endnu en super dag, med masser af vand 🙂

Tirsdag aften spiste vi ved vandet inde i planatanias, super sted med flot udsigt 🙂 der skal vi ned igen imorgen når Bjarne fylder 60.

I skrivende stund er vi ved at gøre klar til en tur til Chania. lover der kommer flere billeder og lidt mere tekst inden vi rejser hjem 🙂 vi nyder det  alt fald